اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟(3 شهریور 1403) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳) توصیه کاندولیزا رایس به مقامات آمریکا: دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیست از حمله قریب‌الوقوع حزب الله (۳ شهریور ۱۴۰۳) جنایات رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران آب در غزه وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها پزشکیان: باید با خدمت بی‌منت برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم تلاش کرد حملات موشکی حزب‌الله به جولان اشغالی ادامه دارد (۳ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور و فرمانده کل ارتش بر لزوم تقویت امنیت مرز‌ها تاکید کردند تاکید عراقچی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران عارف: بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳) بیمارستان ۷۰ تختخوابی هاشمی رفسنجانی با حضور پزشکیان افتتاح شد وقوع یک حادثه امنیتی در کرانه باختری | ناپدید شدن دو صهیونیست در قلقیلیه وزیر خارجه طالبان به عراقچی تبریک گفت دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر ورزش و جوانان رئیس قوه قضاییه در دیدار با پزشکیان: رای بالا به کابینه پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد فرمانده کل ارتش با امیر نصیرزاده دیدار کرد زلنسکی پیوستن اوکراین به دیوان کیفری بین‌المللی را تأئید کرد
سرخط خبرها

پوتین: شکست دادن روس‌ها ممکن نیست

  • کد خبر: ۲۰۶۶۷۴
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
پوتین: شکست دادن روس‌ها ممکن نیست
رییس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: شکست دادن روس‌ها غیرممکن است.

به گزارش شهرآرانیوز، ولادیمیر پوتین امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: شکست دادن روس‌ها غیرممکن است؛ ما همیشه سرزمین مادری خود را گرامی داشته ایم؛ این سُنت از قلب به قلب منتقل می‌شود. وحدت روس‌ها و توسعه اقتصاد آن‌ها برای دشمنان روسیه یک شگفتی کامل است.

رئیس جمهور روسیه ادامه داد: حملات کی یف به اهداف غیرنظامی در روسیه به این منظور است که به مردم و حامیان مالی خود نشان دهد که در ظاهر قادر به پاسخگویی به اقدامات روسیه هستند.

پوتین سپس حملات نیرو‌های مسلح اوکراین به ساکنان غیرنظامی روسیه از جمله با استفاده از MLRS (سیستم موشک پرتاب چندگانه) را وحشیانه توصیف کرد.

ولادیمیر پوتین در دیدار با مقامات شهرداری‌های روسیه اضافه کرد: اوکراین از مذاکره با روسیه امتناع کرد؛ وگرنه همه چیز خیلی وقت پیش تمام می‌شد. … فرمول صلح زلنسکی الزام بازدارنده‌ای برای مذاکرات به شمار می‌آید. اوکراین مذاکره با روسیه را رد کرده است - احمق‌ها، باید مدت‌ها پیش (این درگیری) به پایان می‌رسید.

این مقام روسیه با تاکید بر شکست کامل و مطلق ضدحمله نیرو‌های مسلح اوکراین، در ادامه افزود: اوکراین در ضدحمله شکست خورد. اگر به همین منوال ادامه یابد، مساله بقای آن به عنوان یک کشور نیز زیر سوال خواهد رفت. حاکمیت اوکراین ممکن است ضربه جبران ناپذیری را متحمل شود و مسؤولیت آن برعهده مقامات فعلی کی یف است. پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، افکار ناسیونالیستی در اوکراین غالب شد و به وضعیت فعلی منجر شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->